Понеділок, 2024-Тра-06, 09:30
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Інертні діти | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть сайт школи-гімназії
Всього відповідей: 36
Міні-чат
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
НВК "СЗШ І-ІІІ ступенів №1 - гімназія"

Інертні діти

Труднощі в шкільному навчанні можуть викликати також типологічні особливості дитини, на які не розрахована традиційна методика навчання,— йдеться про інертних дітей.

Інертність — це властивість темпераменту, яка є незмінною та нейрофізіологічно обумовленою. Ця властивість темпераменту надає деякі переваги, але в той же час створює певні труднощі під час навчання в школі. Інертні діти зазвичай неконфліктні, наполегливі в досягненні мети, організовані, зібрані та послідовні, урівноважені та дисципліновані, витривалі до фізичних, інтелектуальних і вольових навантажень. Проте до нової ситуації такі діти звикають занадто повільно, тому що будь-які зміни у звичних діях, оточенні, режимі травмують їх. 

Психічний темп інертних дітей уповільнений, що призводить до труднощів у пристосуванні до встановленого темпу занять, постійного змінювання видів діяльності, необхідності швидко знаходити відповідь на запитання вчителя. Такі діти не завжди виконують навіть середні нормативи зі швидкості читання.

Для того щоб уникнути подібних труднощів і не травмувати дитини, її не слід підганяти під нормативи. Батькам і педагогам необхідно розуміти, що провідна роль в успішності шкільного навчання інертної дитини належить вчителеві: він здатний як полегшити, так і ускладнити навчальну діяльність такого учня.

Інертному учневі протипоказано:
•  працювати у швидкому темпі;
•  постійно переводити увагу з тексту на ілюстрації, на відповіді, на записи та ін.;
•  за обмежений проміжок часу засвоювати значний за обсягом, різноманітний і складний матеріал; 
•  ситуації несподіваного запитання та швидкої відповіді; 
•  опитування на початку заняття.

Дорослим, які працюють з інертною дитиною, варто пам'ятати про таке: активність такої дитини збільшується поступово та повільно, вона не може виявити високу продуктивність щодо виконання різноманітних завдань, їй необхідний час на обмірковування нової відповіді, у момент виконання завдання її не слід відволікати або переводити її увагу, не рекомендується змушувати відповідати інертного учня новий, щойно вивчений, матеріал.

"Незабаром до школи"      
http://doshkolenok.kiev.ua/

Copyright MyCorp © 2024